Jak się umówić i kiedy kontaktować się z recepcją?
Ta zasada dotyczy przede wszystkim umawiania wizyt przez formularz internetowy, gdzie często Opiekunowi trudno od razu prawidłowo ocenić, do jakiego specjalisty należy się zgłosić. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt mailowy wetklinika@wetklinika.pl lub telefoniczny: (32) 220 10 10. Pracownicy recepcji kierują się troską o pacjentów oraz sprawną organizacją pracy zespołu – i najlepiej doradzą, jakiego rodzaju wizyta będzie najlepsza, aby Twój pupil nie musiał niepotrzebnie czekać na pomoc.
Bezpośrednia wizyta u specjalisty
Bezpośrednia konsultacja specjalistyczna (np. ortopedyczna, dermatologiczna, kardiologiczna) jest zalecana głównie wtedy, gdy Twój zwierzak już wcześniej był diagnozowany w tym kierunku lub posiada skierowanie od lekarza ogólnego.
Dzięki temu unikniesz niepotrzebnego wydłużenia czasu oczekiwania na pomoc, a Twój pupil szybciej otrzyma właściwą opiekę. W razie wątpliwości – skontaktuj się z naszą recepcją, chętnie doradzimy, jakiego rodzaju wizyta będzie najlepsza w danej sytuacji.
Podsumowanie
Aby ułatwić diagnostykę i przyspieszyć pomoc Twojemu pupilowi, przygotuj odpowiedzi na kilka pytań:
- Jakie objawy niepokoją zwierzę i od kiedy się pojawiły?
- Czy objawy wystąpiły nagle, czy narastały stopniowo?
- Czy zauważyłeś zmiany w apetycie, pragnieniu lub zachowaniu pupila?
- Czy pojawiły się wymioty, biegunka, kaszel, kichanie, trudności z oddawaniem moczu lub kału?
- Czy zwierzę przyjmuje obecnie jakieś leki lub suplementy?
- Czy w ostatnim czasie były wykonywane badania lub zabiegi?
Zgromadzenie tych informacji pozwoli lekarzowi szybciej i skuteczniej pomóc Twojemu zwierzakowi.
Jeśli zachodzi podejrzenie stanu naglącego lub zagrożenia dla życia sprawdź tutaj: dyżur ratunkowy.