Najczęściej zadawane pytania

Klinika Weterynaryjna Giszowiec / Najczęściej zadawane pytania

Najczęstsze pytania

Zespół Kliniki tworzą lekarze  z wieloletnią praktyką i tytułami uzyskanych specjalizacji z zakresu:

  • chorób psów i kotów,
  • rozrodu,
  • chirurgii weterynaryjnej,
  • diagnostyki obrazowej.

Posiadane kompetencje pozwalają nam diagnozować i leczyć przypadki chorób z zakresu :hematologii, kardiologii, urologii, nefrologii , urologii, gastrologii, okulistyki, chirurgii, neurochirurgii, ortopedii, onkologii, dermatologii i innych.

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i przedstaw skierowanie lub problem, a dowiesz się jak możemy pomóc. Sprawdź zakładki – zespół, nasze usługi.

Tak, wizyty kontrolne są płatne. Wizyta kontrolna prowadzona jest przez lekarza. Jej głównym celem jest ocena przebiegu terapii w oparciu o wyznaczone parametry. Koszt kontroli obejmuje sporządzenie dokumentacji i wydanie dalszych  zaleceń co do prowadzonej terapii i postępowania z chorym zwierzęciem.

Sprawdź zakładkę nasze usługi, w razie pytań prosimy o kontakt mailowy wetklinika@wetklinika.pl lub telefoniczny 220 10 10.

Podstawową usługą jest badanie kliniczne wykonywane w ramach tzw wizyty. Badanie dotyczy psów, kotów – (inne gatunki po umówieniu do kompetentnego lekarza). Jest prowadzone przez lekarza weterynarii dysponującym szerokim zapleczem diagnostycznym. Badanie obejmuje wywiad, badanie fizykalne, zdiagnozowanie/zdefiniowanie problemu, wskazanie dalszego postępowania w zakresie terapii lub dalszej diagnostyki.

Ceny naszych usług w zakładce „cennik”.

Zadzwoń po pomoc:

  •         112 – Numer alarmowy, podaj dokładną lokalizację, przekaż informacje na temat zwierzęcia i okoliczności, przygotuj dane dotyczące lokalizacji miejsca zdarzenia – adres, pinezka gogle itp.
  • Operator tel 112 przekaże dane podmiotom odpowiedzialnym. Na mocy przepisów prawa są to:
  •         Straż miejska/gminna – W większości miast straż zajmuje się zgłoszeniami dotyczącymi bezdomnych zwierząt.
  •         Lokalne schronisko dla zwierząt – które mają podpisane umowy z gminami na zajmowanie się rannymi zwierzętami.
  •         Weterynarz dyżurny – lekarz, który na podstawie umowy z gminą realizuje obowiązki zapewnienia opieki weterynaryjnej dla dzikich i bezdomnych zwierząt

Lekarze Kliniki nie wykonują usług weterynaryjnych w formie wizyt domowych z uwagi na ograniczone możliwości  skutecznej pomocy w warunkach domowych.

Przepisy prawa farmaceutycznego w Polsce stanowią o tym, że sprzedaż leków zarezerwowana jest dla aptek. Lekarze weterynarii leki wydają w ramach prowadzonej terapii/usługi. Wystawienie recepty nie jest tylko czynnością wypisania druczku, ale obejmuje zebranie danych dotyczących aktualnego stanu zdrowia pacjenta oraz sporządzenie stosownej dokumentacji.

Dostępność terminów wizyt i konsultacji sprawdź w weterminarz: https://rezerwacja.wetklinika.pl/. O terminy konsultacji specjalistycznych lub operacji prosimy dowiadywać się telefonicznie 32 220 10 10  lub mailowo wetklinika@wetklinika.pl.

Termin udostępnienia wyników zależy od rodzaju badań, czasu zlecenia (laboratoria nie pracują w dni wolne i święta). Lekarze w trakcie wizyty przekazują czas spodziewanego uzyskania wyników. Z racji prowadzenia dyżuru ratunkowego nasze wyposażenia umożliwia ocenę głównych funkcji i systemów organizmu w ciągu najdalej kilkudziesięciu minut niezależnie od dnia (dni wolne, święta)